رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کهکشانی ها به دنبال سورپرایز کردن پدیده این فصل لیگ قهرمانان اروپا در قبرس هستند

 
Mix APOEL vs Real Madrid
 
  ترکیب احتمالی

آپوئل نیکوزیا


Chiotis
 Poursaitidis, Jorge, Oliveira, Boaventura
 Morais, Marcinho
 Charalambidis, Trickovski, Solari
 Ailton
رئال مادرید


Casillas
Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo
Khedira, Granero
Ozil, Kaka, Ronaldo
Benzema


- ایوان یووانوویچ مربی اپوئل نیکوزیا ، گوستاوو ماندوکا مهاجم تیمش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و از همین رو ایوان  تریکوفسکی را به جای او به زمین خواهد فرستاد.  

مارسینیو در کنار نونو مورائیس در مرکز میدان قرار خواهد گرفت و الدر سوسا احتمالا روی نیمکت خواهد نشست..

په په ومسعوت اوزیل دو بازیکن رئال که درلالیگااز همراهی تیمشان محروم هستند،می توانند در این بازی رئال را همراهی کنند و به ترکیب اصلی تیمشان بازخواهند گشت.

 غایب رئال دراین بازی ژابی آلونسو است که بعد از دریافت کارت زرد دربازی قبلی تیمش در رقابتهای اروپایی از حضور در این دیدارمحروم خواهد بود و انتظار می رود که استبان گرانرو به جای او روانه بازی شود.

با وجود درخشش بنزما و ایگواین در دیدار شنبه شب رئال مقابل سوسیداد که با برد 1-5 مادریدی ها همراه بود، انتظار می رود که کریم بنزما در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته و ایگواین روی نیمکت ذخیره ها قرار بگیرد.

 آنخل دی ماریا، لاسانا دیارا، خوسه کایه خون و ریکاردو کاروالیو هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئال نیستند و نامشان در لیست 19 نفره کاروان اعزامی رئال به قبرس دیده نمی شود

آیا می دانستید؟
  • آپوئل نیکوزیا تا به اینجا، موفق ترین تیم قبرسی در تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بوده که توانسته به مرحله یک چهارم پایانی این تورنمنت راه یابد. 
  • دیونیسی چیوتیس، قهرمان تیمش در مرحله یک هشتم پایانی بود که بعد از آنکه مصاف دو تیم قبررسی و المپیک لیون،در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود، توانست دو پنالتی از پنالتی های لیون را مهار کرده و تیمش را به مرحله بعد برساند 
  • این سومین فصل متوالی است که آپوئل نیکوزیا در رقابتهای اروپایی مقابل حریفی اسپانیایی قرار می گیرد. آنها سال قبل در لیگ اروپا مقابل ختافه بازی کردند و سال قبل از آن هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید به میدان رفتند. 
  • رئال مادرید در رقابتهای این فصل رکورد فوق العاده ای را از خود به جا گذاشته و در هفت بازی از هشت دیدارش در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده و یک بازی را با تساوی به پایان برده.  
  • ژوزه مورینیو در پورتو، چلسی، اینتر و رئال رکورد 100% موفقی را در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرده و همیشه تیمهایش از این مرحله به مرحله نیمه نهایی رسیده اند. 
  • هیچ تیم دیگری به اندازه رئال مادرید درمرحله یک چهارم نهایی این رقابتها حضور نداشته. این بیست و نهمین حضور رئال در جمع 8 تیم پایانی این رقابتهاست. و رئالی ها تنها 6 بار از این 28 بار، در راهیابی به دوربعد ناکام ماندند.    
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:13 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید